حضور خیرین درکنار بهزیستی سرنوشت ساز است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی ، داوود متقی پور رییس بهزیستی کهنوج به سوالات اصحاب رسانه این شهرستان پاسخ گفت.

در این نشست خبری که با حضور خبرنگاران شهرستان کهنوج برگزار شد ،داوود متقی پور ؛ سرپرست بهزیستی کهنوج ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از حضور پرشور و تلاش های مستمر خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و تهیه خبر ، به تشریح برنامه ها و فعالیت های تخصصی سازمان پرداخت.

وی با ارائه عملکرد یکساله بهزیستی بیان داشت : بهزیستی شهرستان کهنوج با فعالیت در ۴ حوزه توانبخشی ، اموراجتماعی ، توسعه پیشگیری و مشارکت های مردمی در بازه زمانی پیش از تولد ( ارائه خدمات مشاوره و غربالگری ژنتیک) تا سالمندی ، آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می باشد.

داوود متقی پور گفت : با توجه به جذب اعتبارات موفق شهرستان در سال گذشته ، به خصوص در زمینه اشتغال و مسکن می توان گفت که با تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم و دلسوز بهزیستی ، امید است که افراد بیشتری از خدمات سازمان در حوزه های مختلف و متناسب با نیاز خود بهره مند شوند.

 رییس بهزیستی کهنوج با برشمردن گوشه‌هایی از خدمات سازمان بهزیستی، حضور خیرین را برای این نهاد مردمی و انسان‌دوست، سرنوشت‌ساز توصیف کرد و گفت: بدون حضور خیرین، سازمان بهزیستی، نمی‌تواند هیچ برنامه‌ای را به صورت کامل و ایده‌آل پیش ببرد.

در پایان این نشست خبری، خبرنگاران به ارائه سؤالات و ابهامات خود در حوزه های مختلف سازمان پرداختند .

کد خبر 62059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد