قروه | برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی _ هنری معلولین زاگرس

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، برای نخستین بار در کردستان ، جشنواره فرهنگی _ هنری معلولین زاگرس ، به همت انجمن دفاع از حقوق معلولین باران شهرستان قروه در محل سالن قصر بیتا برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، این جشنواره با حضور سرپرست بهزیستی کردستان ، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی ، فرماندار قروه ، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور نمایندگان چهار استان کردستان ، ایلام ، کرمانشاه و همدان در شهرستان قروه برگزار گردید .

قروه | برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی _ هنری معلولین زاگرس

در ابتدای جشنواره حسین رسولی ؛ سرپرست بهزیستی کردستان ، ضمن تبریک هفته بهزیستی به تمام پرسنل ، جامعه هدف و تشکل های اجتماعی ، توضیحاتی را در خصوص جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه نمود .
وی اظهار داشت : افراد دارای معلولیت ، فرشته هایی با بالهای شکسته هستند که حضور سبزشان در جامعه میتواند یاری رسان و نقطه قوتی برای انجام کارهای فرهنگی - هنری باشد .

رسولی همچنین با تأکید بر ساخت مسکن برای خانواده های دو معلولیتی که در دستور کار سازمان و دولت قرار گرفته است ؛ ابراز امیدواری کرد و افزود : امید است تا پایان سال جاری ، چند واحد مسکونی به مددجویان سازمان ، با اولویت تحویل به خانواده های دارای دو فرزند معلول واگذار گردد .

در ادامه مراسم ، برنامه های مختلف  فرهنگی _ هنری همچون : گروه موسیقی ، تئاتر معلولین ،برنامه قصه گویی و سرود ناشنوایان اجرا شد .

  شایان ذکر است در پایان جشنواره با اهداء لوح سپاس و هدایا ، از معلولین موفق ،مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان  استان های کردستان ، ایلام ، همدان و کرمانشاه تقدیر بعمل آمد .

قروه | برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی _ هنری معلولین زاگرس

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 61869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد