عضو فراکسیون زنان مجلس از نمایشگاه "بالاترین خدمت" بازدید کرد

در چهارمین روز از هفته بهزیستی ،عضو فراکسیون زنان مجلس، از نمایشگاه "بالاترین خدمت" در باغ موزه قصربازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، "زهره سادات لاجوردی" در حین بازدید از نمایشگاه "بالاترین خدمت" درباره اقدامات فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: ازآنجاییکه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مسایل زنان سرپرست خانوار را بررسی می کند  از این رو بیمه زنان سرپرست خانوار از جمله مسایل مهم است که باتصمیاتی که دولت سیزدهم در خصوص بیمه زنان خانه داربه ویژه زنان سرپرست خانوارگرقته است ،امیدواریم اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی افزود: البته این اقدامات بصورت پلکانی انجام خواهد شد که امیدواریم در این دولت شاهد محقق شدن این موضوع باشیم چرا که بار مسوولیت زندگی مسوولیت سنگینی است که زنان علاوه بر نقش تربیتی فرزندان عهده دار می شوند بنابراین باید درکاهش این بار مسوولیت بتوان گامهای موثری برداشت.

وی درخصوص نمایشگاه "بالاترین خدمت" نیز گفت: درحین بازدید از غرفه های نمایشگاه، با فعالیت های مختلف بهزیستی آشنا شدیم که خوشبختانه فعالیت های خوبی صورت می گیرد. چراکه بسیاری از این فعالیت ها چه از لحاظ جسمی و چه روحی در سلامت جامعه موثر است.

لاجوردی در ادامه به بحث فرزند خواندگی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اهمیت این موضوع ،ضرورت دارد تا یک پیوست رسانه ای هم در این زمینه صورت بگیرد چراکه بسیاری از مردم با فرآیند فرزندخواندگی آشنا نیستند.

وی پرداختن به معضلاتی از جمله،اعتیاد را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه براساس آمار سن اعتیاد کاهش پیدا کرده بنا براین باید اقدامات موثری در این زمینه انجام داد.

 نماینده مجلس در ادامه ،غربالگری شنوایی سنجی و بینایی سنجی و اقدامات به موقع در این خصوص ،همچنین مشاوره را از جمله مسایل مهمی ذکر کرد که باید سرمایه گذاری بیشتری در این خصوص به ویژه برای زوج های جوان چه پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج صورت گیرد تا به تحکیم خانواده کمک کند.  

کد خبر 61817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد