افتتاح پویش آگاه سازی ماده روانگردان  گل

سرپرست بهزیستی استان مرکزی از افتتاح پویش آگاه سازی ماده روانگردان گل به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی خبر داد .

محمد زیدوند افزود: اجرای پویش آگاهسازی ماده روانگردان گل با  هدف آگاه سازی خانواده و خصوصاً جوانان و نوجوانان از عوارض اعتیاد بویژه ماده روانگردان گل به مدت یک هفته در استان اجرا در بوستان ملت اجرا میگردد.

این مقام مسئول هدف از اجرای این را عوارض ناشی از مصرف مواد بویژه گل از طریق آگاهسازی عمومی از طریق ارائه پیام ها، مطالب آموزشی، تبلیغات محیطی، بارگذاری مطالب علمی و تخصصی ) پادکست و موشن) به منظور ارائه هر چه صحیح تر عوارض ماده ی روانگردان گل بیان نمود .

سرپرست بهزیستی استان  با بیان اینکه اکنون ماده مخدر گل در بین قشر جوان و نوجوان جامعه شیوع پیدا کرده افزود: عوارض مصرف گل بسیار خطرناک بوده و به همین سبب این اداره کل درصدد است تا با مشارکت رسانه‌های مختلف گروهی خانواده‌ها را از عوارض مصرف این ماده مخدر آگاه کند.
زیدوند بیان نمود:  این اداره کل با توجه به رسالت پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر این طرح را با مشارکت همزمان با هفته بهزیستی آغاز نموده است .

وی خاطر نشان کرد : ماده مخدر گل؛ جزو مواد توهم‌زایی است که روش استعمال آن بسیار سهل بوده و همین موضوع، باعث گرایش بیش از پیش جوانان به ان شده است.

کد خبر 61716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد