پیام استاندار لرستان به مناسبت چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی

فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و هفته بهزیستی را به خانواده بزرگ بهزیستی در سراسر ایران اسلامی تبریک گفت:


به گزارش روابط عمومی بهزیستی، دکتر زیویار استاندار لرستان طی پیامی چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و هفته بهزیستی را به خانواده بزرگ بهزیستی در سراسر ایران اسلامی تبریڪ گفت

متن پیام بدین شرح است :

افراد دارای آسیب معلولیت، نماد روشن و بارز اراده‌هایی هستند که با یاس و نا امیدی بیگانه ‌اند و نشان داده اند از تنگناها و تبعیض‌ها ترسی بدل راه نمی دهند و از پای نمی‌نشینند تا این واقعیت را به اثبات برسانند که ناتوانی و محدودیت در اندیشه آنان جای ندارد و نگاه آنها به آینده ای سبز، روشن، پویا و با نشاط گره خورده است. سازمان بهزیستی کشور در راستای اقدامات عدالت‌گستر توسعه خدمات توانبخشی و مراقبتی مورد نیاز معلولان و توانمندسازی آنان در ابعاد مختلف را در دستور کار قرار داده است. اما تردیدی نیست که توانمندی معلولان و ارتقاء سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی آنان تنها در گرو اقدامات این سازمان نخواهد بود بلکه بستر این توانمندسازی می بایست در سطوح مختلف جامعه و همیاری مجدانه سایر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای تصمیم‌ ساز و نظارتی فراهم آید.  
هفته بهزیستی با شعار شروعی دوباره برای بهتر زیستن و ساخت جهانی بهتر پویا فراگیر و دسترس پذیر برای افراد دارای معلولیت خود روشنگر این مطلب است که توانمندسازی  افراد معلول براساس اقدامات مبتنی بر جامعه، این عزیزان را به سرمایه‌های اجتماعی ارزنده‌ای مبدل می سازد و مشارکت فعال آنان در عرصه ‌های تصمیم‌گیری و اجرایی، حرکت ایران اسلامی را در مسیر توسعه علمی و فرهنگی تسریع خواهد کرد. لذا امیدواریم با شعارظریف و آگاهی بخش هفته بهزییتی در توجه به ارزش‌های والای انسانی و قابلیت‌های سرشار جامعه معلولان، سرلوحه افڪار و اعمال ما قرار گیرد تا در سایه ساخت جهانی بهتر پس از کرونا  و فراگیر نمودن فرصت‌ها، پایدار کردن عدالت اجتماعی و دسترس پذیر بودن جامعه، این افراد نیر همانند سایر اقشار اجتماع بتوانند همانند، یک زندگی در پرتو امید، ایمان و آرامش را با تمام وجود تجربه نمایند.

اینجانب ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عیدغدیر خم، نقش برجسته مسئولیت اجتماعی امام علی (ع) را راستای کمک به محرومین و نیازمندان به عنوان یک مددکار بسیار ستودنی و قابل احترام می دانم.

هچنانکه طرح های اکرام ایتام، پویش مهربانی که نهاهای حمایتی چون بهزیستی انجام می دهد برگرفته از همان سیره و منش حمایتی امام علی (ع) است.

در پایان ضمن قدر دانی از تلاش و مساعی مدیریت و کارکنان بهزیستی استان در راستای کمک به جامعه هدف بر خود وظیفه میدانم هفته بهزیستی را به همه افراد دارای

معلولیت، مادران و زنان بی سرپرست، خیرین و نیک اندیشان، کارکنان و همه آنان ڪه دل در گرو مهر این عزیزان دارند تبریک گفته، سلامت و سعادت همه شما بزرگواران را از درگاه خداوند سبحان، خواهان و خواستارم.

فرهاد زیویار
استـــــانـدار لــــــــرستان

کد خبر 61581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد