پرسنل سید شاغل در اداره کل با مدیرکل دیدار کردند

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان : غدیر یک جریان همیشه زنده و پویا در جهان بشریت است که هر انسانی از چشمه آن بهره مند شود در دنیا و آخرت به سعادت و کمال دست خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن عید پربرکت غدیر خم، عید ولایت، با همراهی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان با سادات شاغل در بهزیستی استان دیدار و  از ایشان تقدیر کرد.

 

دکتر منطقی ضمن تبریک عید ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) به سادات ارجمند و هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور، از زحمات و تلاش های همکاران تقدیر و تشکر کرد و افزود : غدیر یک جریان همیشه زنده و پویا در جهان بشریت است که هر انسانی از چشمه آن بهره مند شود در دنیا و آخرت به سعادت و کمال دست خواهد یافت ، لذا باید توجه داشت از درس های مهم غدیر معرفی شخصیتی همچون حضرت علی (ع) به جانشینی پیامبر مکرم اسلام (ص) است که نشان دهنده معیارهای لازم برای حکومت و اداره جامعه است.

 

دکتر منطقی واقعه غدیر را واقعه ای بزرگ و حیاتی برای جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت : ولایت حضرت علی بن ابی طالب(ع) اساس و سرچشمه اعتقادات، فعالیت ها و آینده ما را تشکیل می دهد. بزرگداشت عید غدیر و گرامیداشت سادات، نماد ابراز ارادت به ساحت امیرالمونین(ع) و مقام ولایت است که دوام و پایداری دین ما را سبب می شود.

در این مراسم از  ۸ نفر از همکاران سید شاغل در ستاد بهزیستی استان تقدیر و هدایایی اهدا شد .

کد خبر 61567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد