در رسانه | واگذاری ۷۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

جام کوردی-سرپرست بهزیستی کردستان، گفت: در هفته بهزیستی ۷۷ واحد به مددجویان واگذار می‌شود که ۱۳ واحد آن به خانوارهای دارای ۲معلول و ۲ واحد به ایتام تحویل داده خواهد شد.

به گزارش جام کوردی، حسین رسولی، سرپرست بهزیستی کردستان، اظهار کرد: تعداد ۲۳۸ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰ واگذارشده و ۶۹۰ واحد در دست احداث است که ۱۸۱میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال اعتبار تأمین مسکن در استان پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه مبلغ ۴۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن برای تعداد ۱۰۱ خانوار مستأجر پرداخت‌شده است. افزود: مددجویان از پرداخت هزینه‌های انشعابات و صدور پروانه ساختمانی به تعداد ۷۱۳ نفر معاف شده‌اند.
سرپرست بهزیستی استان کردستان بیان کرد: از ابتدای نهضت مسکن تاکنون تعداد ۲ هزار و ۷۸۷ مورد واحد به مددجویان بهزیستی واگذارشده و در حال حاضر تعداد ۶۹۰ واحد در دست احداث است.
رسولی با اشاره به اینکه تعداد ۶۰ واحد مسکن در وضعیت سفت‌کاری و ۱۵۸ واحد در وضعیت نازک‌کاری است، ادامه داد: امسال تعهد سازمان بهزیستی در زمینهٔ مسکن احداث و واگذاری ۳۹۶ واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن است.
وی افزود: همچنین در هفته بهزیستی ۷۷ واحد از این تعداد به مددجویان واگذار می‌شود که ۱۳ واحد آن به خانوارهای دارای ۲معلول و ۲واحد به ایتام تحویل داده خواهد شد.
سرپرست بهزیستی استان کردستان، تعداد خانوارهای فاقد مسکن استان کردستان در شهر را ۳ هزار و ۵۲۷ و در روستا را ۶۸۰ مورد عنوان کرد و گفت: در طرح اقدام ملی مسکن تعداد ۳ هزار و ۴۸۲ خانوار ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر 61452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد