نشست  معاون توسعه مدیریت بهزیستی کشور  با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان

عصر امروز معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درادامه سفر یک روزه به استان خوزستان با همراهی مدیر کل بهزیستی با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، سید مرتضی حسینی  معاون توسعه مدیریت  و منابع سازمان بهزیستی کشور در این نشست   ضمن  اشاره به چالش ها و نیازهای اعتباری بهزیستی ،راهکارهای لازم  برای برون رفت از شرایط موجود را پیشنهاد داد.

مهرداد نیکو ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان  نیز با اشاره به چالشهای استان  مثل بدی آب و هوا و ریزگردها و حجم فعالیتها ی اداراتی مثل سازمان بهزیستی و مشکلات مو جود و تقاضای مهاجرت از استان بر توجه و نگاه ویژه به استان خوزستان تاکید کرد.

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان خوزستان با اشاره به فرسودگی ساختمانها و اماکن دولتی بهزیستی درسراسر استان ونیاز به تعمیر ومناسب سازی این اماکن و همچنین کمبود امکانات وتجهیزات اداری و سخت افزاری  و وظایف و ماموریتهای فراوان  بهزیستی  استان ، خواهان افزایش اعتبارات شد.

کریمیان  در پایان از رئیس سازمان  مدیریت و برنامه ریزی دعوت کرد به اتفاق سایر مسئولین ضمن بازدید از مراکز و مجتمعهای بهزیستی از نزدیک در جریان مشکلات و چالش های  بهزیستی استان قرار گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  ضمن استقبال از نظرات ،پیشنهادات و بیان مشکلات،  قول مساعد داد که در جهت   رفع نیازها و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بهزیستی  همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 61367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد