عدالت توزیعی اعتبارات  استانی  در تمام شاخص ها مد نظر قرار می گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور در نشست با اعضای شورای معاونین بهزیستی استان خوزستان ‘گفت: عدالت توزیعی و بودجه ریزی استانی در تمام شاخص های مددجویی و جغرافیایی مد نظر قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، «سید مرتضی حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع  بهزیستی کشور عصر امروز در نشست با اعضای شورای معاونین بهزیستی استان خوزستان  که با هدف بررسی چالشها و مشکلات و ارائه پیشنهادهای معاونت‌ها و حوزه‌های تخصصی برگزار شد،ضمن تبریک هفته بهزیستی و اعیاد خجسته ولایت  و امامت  با بیان اینکه دغدغه مجموعه بهزیستی کشور فراهم کردن رفاه کارکنان و  جامعه هدف بهزیستی است ، گفت: نظام بودجه ریزی عوض شده و تفویض اختیار به استانها  داده خواهد شد.

حسینی با اشاره به افزایش اعتبارات پرداخت  کمک موردی و لوازم ضروی منزل  به مددجویان ، بیان کرد: تامین خودرو مورد نیاز استانها و اصلاح دستورالعمل ها برای بهبود فرایند خدمات رسانی به جامعه هدف در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع  بهزیستی کشور افزود: یکی از مهمترین اولویت های سازمان تجهیز اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳  و تبدیل وضعیت نیروها ی این مراکزو  تقویت نیروها  برای  کمک به خدمات دهی بهتر به آسیب دیدگان اجتماعی است.

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان نیز ضمن اشاره  به مشکلات و آسیبهای موجود در استان ،خواستار تخصیص اعتبارات ویژه برای کمک به کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی شد.

کریمیان   ،کمک به بهبود رفاه کارکنان و معیشت جامعه هدف و همچنین  افزایش اعتبارات فصل ۶  و کمک به تامین امکانات  و تجهیزات مورد نیاز اورژانس اجتماعی و  مرکز۱۴۸۰،کمبود نیروی انسانی متخصص و اعتبارات مسکن و جهیزیه  را از دیگر نیاز های مهم  بهزیستی استان بر شمرد.

شایان ذکر است  در این جلسه که با حضور روسای بهزیستی شهرستانها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد ، مجموعه شورای معاونین بهزیستی  و یک نفر از روسای بهزیستی شهرستانها به نمایندگی ،مشکلات و چالش های موجود در استان را بیان کردند.

گفتنی است   معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزستی کشور به مناسبت  هفته بهزیستی ،در سفر یک روزه به استان خوزستان به همراه مدیر کل بهزیستی استان ضمن شرکت در مراسم افتتاح  ۴ مرکز  غیردولتی در دزفول   با  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و در خصوص مشکلات و نیازمندیهای استان گفتگو کردند.

کد خبر 61359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد