کلنگ احداث ساختمان بنیاد فرزانگان بهزیستی اردکان به زمین زده شد

همزمان با چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی، کلنگ احداث ساختمان بنیاد فرزانگان بهزیستی اردکان با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان یزد و جمعی از مسئولین محلی به زمین زده شد.

رئیس اداره بهزیستی اردکان  در مراسم کلنگ زنی ساختمان این مرکز گفت: مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه بنیاد فرزانگان شهرستان اردکان به‌ منظور تحقق پاسداشت جایگاه سالمندان، تلاش در راستای توانمندی سالمندان از نظر اقتصادی، معیشتی، جسمی، فرهنگی راه اندازی شده است.

"امیرولی عضدزاده" گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های سبک زندگی سالم، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های شغلی، مشاوره، بهداشتی، ارائه خدمات نوین در حوزه سالمندی و جذب کمک‌های مردمی و دولتی در راستای خدمات به سالمندان از جمله اهداف این بنیاد است.

وی بنیاد فرزانگان را پایگاه دائمی استقرار سالمندان و ارتقاء میزان بهره‌وری این قشر در اوقات فراغت ذکر کرد و گفت: این بنیاد بازوی توانمند بهزیستی در ارائه خدمات مناسب‌تر به سالمندان است.
رئیس بهزیستی اردکان با بیان اینکه  ۸.۳ درصد جمعیت شهرستان اردکان را سالمندان تشکیل می‌دهند اظهار داشت: با توجه به زنگ خطر افزایش رو به رشد جمعیت سالمند در کشور، اجرای طرح توانمندسازی سالمندان از سیاستهای مهم بهزیستی است.

کد خبر 61260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد