دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با استاندار کردستان

به مناسبت چهل و دومین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی ، سرپرست ، معاونین و رؤسای ستادی بهزیستی با استاندار کردستان دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در اولین روز از هفته بهزیستی ، سرپرست ، معاونین و رؤسای ستادی با استاندار کردستان ملاقات نمودند .
در این دیدار ، اسماعیل زارعی کوشا ؛ استاندار کردستان ضمن خوشامدگویی و تبریک هفته بهزیستی به همه پرسنل و جامعه هدف در مجموعه بهزیستی استان و شهرستانها اظهار داشت : خدمت کردن به چنین جامعه ای که جزو جوامع محبوب خداوند است ، بسیار ارزشمند می باشد .امید است زحماتی که این بزرگواران متقبل میشوند ؛ ذخیره روز جزا و مایه سربلندی و سعادت همه آنها باشد .

دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با استاندار کردستانوی ادامه داد : هفته بهزیستی فرصتی است برای مرور تمام فعالیت ها و اقدامات در تمام حوزه ها و با توجه به اینکه هر مجموعه ای دارای نقاط قوت و ضعف می باشد ، بهتر است مطالعه و مرور بیشتری بر این اقدامات انجام گیرد . 

دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با استاندار کردستان

زارعی کوشا گفت : باید نقطه عزیمت جدیدی معرفی گردد و بهزیستی به عنوان هماهنگ کننده و پیگیری کننده امور در نظر گرفته شود . برای این امر نیاز به آسیب شناسی و بازنگری بوده و لازم است برای سال آینده برنامه ریزی ، طراحی و تدوین کاملی صورت گیرد .

دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با استاندار کردستان

استاندار کردستان بیان داشت : جهت عملی نمودن طرح ها و برنامه های سازمان ، اعتبارات و بودجه قابل توجهی نیاز است و تنها نمی توان به اعتبارات دولتی قانع بود و با توجه به روحیه خَیری مردم کردستان ، باید بیشتر از ظرفیت خیرین بهره گرفت .

دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با استاندار کردستان

استاندار کردستان در سخنان خود به نظارت دقیق و درست ، ورود به موقع ، تدبیر صحیح و روشنگری در افکار عمومی ، سرعت عمل و ابتکار عمل به منظور چیره شدن بر موانع و اجرایی شدن بهتر برنامه ها اشاره نمود .

دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با استاندار کردستان

سپس حسین رسولی ؛ سرپرست بهزیستی کردستان ضمن تبریک هفته بهزیستی و ارائه عملکرد یکساله بهزیستی کردستان اظهار داشت : کار همکاران بهزیستی ارزشمند و مقدس بوده و از یک پتانسیل خیر جمعی به نام خیرین و نیکوکاران برخوردار است و هدف و رسالت بهزیستی در کنار اعتبارات ، کاهش آلام و رنج های جامعه هدف می باشد .

گفتنی است در این دیدار ، معاونین بهزیستی کردستان به ارائه آمار و عملکرد حوزه های مختلف امور توسعه پیشگیری ، امور توانبخشی ، اموراجتماعی و مشارکت های مردمی پرداختند .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 61012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد