پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

علی دهباشی پور مدیر کل بهزیستی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله : مَنْ قَضی لِمُؤمنٍ حاجهً‌ قَضی اللهُ لَهُ حوائجَ کثیرهً أَدْناهُنَّ الجنَّةُ

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود : هر کس یک نیاز مؤمنی را روا سازد ، خداوند حاجت های فراوان او را روا سازد که کمترین آن بهشت باشد . « قرب الاسناد ، ص 119 »

منت دار و شاکر پروردگار حکیم و علیمی هستم که توفیق خدمت به عزیزترین و محبوب ترین بندگانش را نصیبم قرار داده و این کوچکترین خدمتگزارانش را شایسته مقدراتی دانسته که سرآغاز و پایانش ، جز پناه امن و آغوش پر محبتش نیست .

اینک که در چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی قرار گرفته ایم ، مفتخرم که به نمایندگی از تمامی تلاشگران عرصه به زیستن ، فرا رسیدن هفته بهزیستی را به ولی نعمتان خود که در هر شکلی از برکات این سازمان خدوم و دانش محور برخوردار گردیده اند ، تبریک عرض نموده و برای ایشان سلامت ، عافیت و سرافرازی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

همچنین در برابر زحمات شبانه روزی و خالصانه همکاران عزیز و خستگی ناپذیرم که در اقصی نقاط میهن عزیزمان ، ایران و بخصوص استان قزوین ، از هیچ تلاش و کوششی برای تسکین رنج ها و آلام هم میهنان خود دریغ نورزیده اند ، سر تعظیم فرود آورده و برای ایشان شادی بی انتها ، صحت و سلامت ، وسعت رزق حلال و رضایت رب جلیل را آرزومندم .

امروز ، سازمان بهزیستی با بیش از چهار دهه خدمت و تلاش صادقانه و همراه با همه شرکای اجتماعی خود بویژه خیرین نیکوکار ، موسسات مردم نهاد و مراکز همکار در بخش غیر دولتی ، به عنوان تخصصی ترین و دانش محور ترین متولی سلامت اجتماعی ، شریک ثابت و همراه مورد اعتماد و همیشگی روزهای تلخ و شیرین زندگی مردم عزیز ایران است .

اکنون که شعار « شروعی دوباره برای بهتر زیستن » سرلوحه فعالیت های سال 1401 سازمان بهزیستی قرار گرفته است ، امیدوارم در ظل عنایات پروردگار و با همت والای پرسنل گرانقدر بهزیستی ، آرمان های بنیانگذار این شجره طیبه ، شهید فیاض بخش که خود مددکاری بی نظیر و خدمتگزاری بی بدیل بود ، بیش از پیش تحقق یافته و با همدلی هر چه بیشتر سایر دستگاه ها و نیز استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن از جمله تکنولوژی های روز آمد و حرکت های دانش بنیان و در سایه سار حضرت بقیه الله الاعظم ، تحولی شگرف در مسیر اعتلای عدالت اجتماعی و زندگی سالم یکایک مردم عزیز ایران صورت پذیرد .     ان شاء الله                      

علی دهباشی پور

مدیر کل

کد خبر 60953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد