پنجمین نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار

پنجمین نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار با دستور کار گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در محل دفتر مدیر کل تامین اجتماعی کردستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان: در این نشست مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک این مناسبت ملی، گفت: در حال حاضر ۲۱۵ هزار و ۲۹۴ بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان هستند که با احتساب تعداد ۴۸ هزار و ۳۲۷ پرونده مستمری‌ بگیر و ۳ هزار و ۱۱۱ پرونده مقرری بگیر بیمه بیکاری و افراد تبعی، در مجموع ۶۵۲ هزار و ۹۷۱ نفر از جمعیت کردستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که بیش از ۳۸ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

پنجمین نشست شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار

سیدصلاح قریشی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت در کردستان پرداخت شده و همچنین در سه ماهه نخست سال‌جاری ۷۷۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در استان کردستان پرداخت شده که قریب ۷۶۰ میلیارد تومان آن مربوط به تعهدات بلندمدت و مابقی تعهدات کوتاه مدت و بیمه بیکاری بوده است.
رسولی مدیر کل بهزیستی استان نیز در این نشست با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی خلاصه ای از فعالیت ها و اقدامات بهزیستی در هفته بهزیستی (24 تا 31 تیر) ارائه نمود . 

کد خبر 60780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد