از برخورد با مافیا کودکان کار تا ایجاد مدل‌های توانمندسازی

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در حوزه‌ کودکان کار و مافیا یک قالب سه‌گانه وجود دارد، گفت: با برخورد با سوءاستفاده‌گران، ایجاد ساختارهای حمایتی و مدل‌های توانمندسازی و ... این مهم را مرتفع کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمود علی‌گو» مدیرکل آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص کودکان کار و مافیا، گفت: همگرایی NGOها موضوعی است که نیازمند رویکرد نظری است، زیرا این NGOها برای همگرا شدن نیازمند آموزش‌هایی هستند، اما توان این گروه‌ها در یک سطح نیست یعنی ما نیازمند این هستیم که گروه‌های مردم پایه را آموزش دهیم.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در حوزه‌ کودکان کار و مافیا یک قالب سه‌گانه شامل مافیا، افراد متفرق و خانواده‌های بزرگ جمعی وجود دارد، تصریح کرد: در گام اول باید با گروه‌هایی که سوء استفاده می‌کنند برخورد شود، پس از آن ایجاد ساختارهای حمایتی نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ ایجاد مدل‌های توانمندسازی دقیق گام سوم است و گام آخر قفل فرایندهای استمرار که از کمک مردم کف خیابان تا موضوع اتباع است.

کد خبر 60561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =