بهزیستی بوشهر آماده دریافت نذورات عید قربان است

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: سنت حسنه اهداء نذورات، به عنوان اصلی فراموش نشدنی برای خیرین و حامیان بهزیستی در دهه ولایت است که هر ساله به زیبایی هر چه بهتر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر دکترحسین اسدی‌راد روز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دهه ولایت امسال، پویشی تحت عنوان (عید تا عید) همزمان با شروع عید قربان تا عید غدیر با هدف جلب و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح کیفی تامین نیازهای جامعه هدف نیازمند بهزیستی استان با استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی خیرین، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت برگزار می‌گردد.

وی  افزود: «پویش عید تا عید» از نوزدهم تیرماه لغایت بیست و هفتم همین ماه فعال شده است تا مردم خیر و خداجوی استان به ویژه حاجیان مشرف در سرزمین وحی و خانواده‌های گرامشان، بتوانند نذورات و قربانی‌های خود را با کمک بهزیستی و دیگر موسسات خیریه تحت نظارت به دست نیازمندان واقعی برسانند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر باتقدیر و تشکر از مشارکت‌های خوب خیرین و همراهی همیشگی این بزرگواران در اجرای بهینه پویش‌های قبلی، خواهان مشارکت شایسته و ارزشمند خود در این پویش شدند و خاطر نشان کرد: از اول سال جاری تاکنون سه پویش با عناوین مختلف و در مناسبت‌های خاص از جمله، پویش سین هشتم سخاوت ویژه فرزندان بهزیستی در ایام عید سال و پویش ضیافت مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان و اکنون پویش عید تا عید خاص ایام دهه ولایت و امامت برگزار گردیده است که ماحصل بسیار ارزشمندی برای گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی به‌همراه داشته است.

گفتنی است خیرین همیشه همراه می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی به شرح ذیل برای تامین کمک‌های معیشتی نیازمندان واریز کنند.

راه‌های شرکت در این پویش:
شماره کارت:
۶۳۶۷-۹۵۷۰-۸۸۶۵-۹۹۶۱
شماره شبا:
Ir ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۴۰۳۶۴
کد دستوری:. #۷۷۳۰۰*۶۶۵۵*

کد خبر 60451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد