طی ده سال اخیر تعداد ۹۰۰ نفر از زنان خود سرپرست و سرپرست خانوار در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه عشایر و روستایی قرار گرفتند

در راستای ارتقاء سطح شاخص های توسعه انسانی طی ده سال اخیر تعداد ۹۰۰ نفر از زنان و دختران خود سرپرست و سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه عشایر و روستایی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی  در دیدار با مدیرکل بیمه روستاییان و عشایر استان گفت:در راستای ارتقاء سطح شاخص های توسعه انسانی طی ده سال اخیر تعداد ۹۰۰ نفر از زنان و دختران خود سرپرست و سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه عشایر و روستایی قرار گرفتند.یکی از مهمترین مزایای این برنامه تامین آتیه جامعه هدف سازمان بهزیستی می باشد.

 و ی افزود:سن بیمه جهت زنان موصوف ۱۸ تا ۵۰ سال بوده و تاکنون تعدادی از این عزیزان مشمول دریافت مستمری ماهیانه با توجه به شرایط پرداخت حقوق بیمه بازنشستگی شده اند.

محمدی گفت: زنان سرپرست خانوار جزء یکی از اقشار و گروه های اجتماعی در معرض آسیب می باشند که نیاز به حمایت اجتماعی جدی دارند و تسریع این بیمه به تمامی زنان موصوف به ضرورت مشهود می باشد.

امید است تمامی زنان و دختران دارای مشاغل خانگی نیز بامشارکت آنان به بیمه شدگان قبلی افزوده شوند و از مزایای این برنامه در اینده بهرمند گردند.

کد خبر 60127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد