عقد تفاهم  نامه همکاری  بهزیستی استان لرستان با بنیاد خیریه  شنوایی بخشی شفا (بخشش)  

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی استان لرستان و بنیاد خیریه بخشش  با هدف  محرومیت زدایی و در راستای  شنوایی بخشی به کودکان  ناشنوا و  اهدا شادی و امید  و زندگی به خانواده های نیازمند آنان


به گزارش روابط عمومی بهزیستی این تفاهم نامه  با هدف  محرومیت زدایی و در راستای  شنوایی بخشی به کودکان  ناشنوا و  اهدا شادی و امید  و زندگی به خانواده های نیازمند آنان فی مابین اداره کل بهزیستی استان لرستان و بنیاد خیریه بخشش منعقد شد.

 در این تفاهمنامه بنیاد خیریه بخشش متعهد شده است مبلغ ۳ میلیون تومان بابت هریک از کاندیداهای دهک های در آمدی اول تاششم ساکن لرستان که مشکل شنوایی دارند پرداخت نماید و همچنین ۸۰ درصد از مبلغ هزینه قطعات و تعمیرات دستگاههای کاشت حلزون با در نظر گرفتن ضوابط بصورت برخط تامین نماید.

در این تفاهم نامه بهزیستی استان نیز متعهد شد مبلغ ۳ میلیون تومان از محل ردیف های موجود بوجه به حساب هیات امنای صرفه جویی ارزی بنیاد خیریه بخشش واریز و سمعک را قبل از کاشت برای کودکان ناشنوای استان که از طرف مرکز خانواده و کودک ناشنوا (نیوشا) معرفی می شوند تامین نماید.

توضیح اینکه مدیر کل بهزیستی استان به پاس خدمات نیکوکارانه به پیشنهاد جمعی از خیرین بعنوان عضو شعبه بنیاد خیریه بخشش در استان لرستان به مدت ۲سال منصوب شد.

کد خبر 59929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد