پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت سالروز شهادت دکتر محمد علی فیاض‌بخش

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی سالگرد شهادت فیاض‌بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور را در فاجعه بمب‌گذاری حزب جمهوری گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی سالگرد شهادت فیاض‌بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور را در فاجعه بمب‌گذاری حزب جمهوری گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ


هفتم تیرماه یادآور اتفاقی حزین و عظیم است که دشمنان و بدخواهان با ترور  بزرگمردانی چون حضرت آیت الله شهید دکتر بهشتی که امام راحل عظیم‌الشأن (ره) او را «یک ملت » می‌دانست قلب ایران را عزادار  کردند. حضرت آیت الله دکتر بهشتی(ره)، آن فقیهِ فرزانه بعنوان پایه گذار و معمار دستگاه قضا پس از مجاهدت های علمی و انقلابی در دوران استقرار انقلاب اسلامی و استمرار جمهوری اسلامی و در سرحد تواضع و فروتنیِ مدیریت و خدمت به مردم به همراه ۷۲ تن از یاران خود در پیشگاه خدا حاضر گشت. در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، در کنار شهید دکتر بهشتی مردان نیک سرشتی چون شهید دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار و موسس سازمان بهزیستی کشور به درجه شهادت نائل آمد.

همانگونه که قوه قضائیه، به‌عنوان نمود نظام مردم‌سالاری دینی ایران، متولی احیای عدالت، احقاق حقوق عامّه و گسترش فرهنگ عدالت‌خواهی ست سازمان حمایتی و تخصصی بهزیستی بعنوان میراث مانا و ماندگار شهید دکتر محمدعلی فیاض بخش با نگاه به توسعه و ارتقا رفاه اجتماعی افراد دارای معلولیت و محرومان و نیز مهار و کنترل آسیب های اجتماعی پایه گذاری شد که   امروز با گذشت ۴۲ سال از تاسیس این سازمان و افزایش ماموریت ها و رسالت های آن به ۵۸  ماموریت و افزایش پرسنل آن به ۲۰ هزار پرسنل تخصصی  شاهد تاثیر خدمات این سازمان برای جامعه هدف بهزیستی هستیم که ماموریت های  آن پیش از تولد با  مشاوره های ژنتیک تا دوران سالمندی را شامل میشود.

بر خود لازم ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدای هفتم تیر خاصه شهید دکتر ایت الله بهشتی ، شهید دکتر محمد علی فیاض بخش ، شهید عباس ارشاد  معاون دفتر آموزش سازمان بهزیستی برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوام توفیقات و امتداد مسیر شهدا در خدمتگزاری صادقانه و خالصانه را از خداوند رحمان مسئلت نمایم. 

علی‌محمد قادری

رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 59806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =