تفاهم نامه همکاری بین ستاد اقامه نماز مازندران و بهزیستی استان منعقد گردید

فاهم نامه همکاری بین ستاد اقامه نماز مازندران و بهزیستی استان در راستای همکاری و تعامل در امور آموزشی ، فرهنگی و بهره مندی از امکانات و ظرفیت های دو دستگاه در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ نماز و مهدویت منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور سال های متمادی در زمینه اقامه نماز جزو دستگاه های برتر می باشد ، گفت : سیاست سازمان بهزیستی کشور ترویج فرهنگ نمازو مهدویت در بین کارکنان و جامعه هدف بهزیستی می باشد و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی یکی ازرویکردهای اساسی سازمان بهزیستی توجه به حوزه فرهنگی دانست و افزود : اقامه نماز سبب ایجاد خودباوری و پالایش نفس در فرد می شود بنابراین یکی از اهداف بهزیستی اشاعه فرهنگ اقامه نماز در بین جامعه هدف و کارکنان است.
حجت الاسلام دکتر عباسعلی ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز بر اشاعه فرهنگ اقامه نماز در بین کارکنان تاکید و خواستار همکاری بیش از پیش دو دستگاه جهت ترویج و تعمیق فرهنگ نماز شد.
شایان ذکر است ؛ تفاهم نامه در راستای همکاری و تعامل در امور آموزشی ، فرهنگی و بهره مندی از امکانات و ظرفیت های دو دستگاه در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ نماز و مهدویت منعقد گردید.

کد خبر 59729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد