تشرف ۳۵۰ دختر بهزیستی خراسان رضوی به زیارت حرم رضوی

 ۳۵۰ تن از دختران بهزیستی خراسان رضوی در یک اردوی تفریحی زیارتی، به زیارت حرم مطهر امام هشتم (ع) مشرف می شوند.

اردوی تفریحی زیارتی دختران بهزیستی خراسان رضوی در دهه کرامت به همت خیرین استان در مشهد مقدس کلید خورد.
به گفته معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، این اردو برای فرزندان دختر ۷ تا ۱۲ سال مقیم مراکز شبانه روزی بهزیستی استان برنامه ریزی شده و حدود ۳۵۰ فرزند را در بر می‌گیرد.  
شهره شاهرودی یادآور شد: کودکان در ایام کرونا مجبور بودند اوقات زیادی را در شرایط قرنطینه و درون خانه سپری کنند و این اردو فضای مفرحی برای این عزیزان فراهم می‌کند و تلاش شده است تا در این اردو فرزندان اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری نمایند.  
وی ادامه داد البته مسئولان و پرسنل خانه های کودکان و نوجوانان در دو سال کرونا تلاش های زیادی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان‌مان داشته اند ولی در این مدت نسبتاً طولانی، برنامه سفر و اردو خیلی کم بوده و کودکان نیاز داشتند که این سفر برایشان برنامه‌ریزی شود.
شاهرودی گفت: همت خیرین استان همیشه شامل حال مددجویان ما بوده و در این اردو نیز چند نفر از خیرین تمام هزینه‌های اردو را متقبل شده‌اند که بهزیستی به عنوان متولی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست از این خیرین عزیز، قدردانی می‌کند.
شاهرودی گفت: کودکان شرکت کننده در این اردو علاوه بر زیارت حرم مطهرامام هشتم(ع)، یک وعده میهمان خوان گسترده امام رئوف در مهمانسرای حضرت می‌باشند.  
وی افزود: در طی این اردو فرزندان از برخی نقاط دیدنی مشهد دیدن می‌کنند و  همچنین برنامه های متنوعی از جمله برنامه های فرهنگی، ورزشهای آبی و تفریحات مفید برایشان تدارک دیده شده است.  
معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: این کودکان از ۸ شهر استان و از ۱۴ مرکز شبه خانواده به مشهد مقدس مشرف می شوند و سعی بر این است که این اردوها جهت فرزندان بزرگتر نیز برگزار گردد.
 وی افزود: ‌تعدادی از این دختران زیارت اولی می باشند و زیارت مضجع شریف رضوی، بارقه‌های امید را در دل این نوجوانان مشتاق، روشن می‌کند و ایمان آنها را تقویت خواهد کرد.

کد خبر 59630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد