دیدار سرپرست بیمه آسیا در استان گیلان با سرپرست بهزیستی گیلان

صبح روز پنجم تیرماه، محمد ضیا پورسعید سرپرست بیمه آسیا در استان گیلان باتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان با سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی استان گیلان دیدار و طی نشستی، در خصوص گسترش روابط و تعاملات بیشتر فی ما بین دو دستگاه در راستای ارائه خدمات بیمه ای به عوامل داخلی و وابسته به بهزیستی گفتگو و تبادل نظر کردند.

سیدمهدی خدمت بین دانا در این نشست  بر ضرورت استفاده همه اقشار جامعه از خدمات بیمه تاکید کرد و گفت: اولین اصل استفاده از بیمه ، آگاهی از خدمات و تاثیرات آن در زندگی است.

وی با اشاره به بهره وری بهینه برای بهزیستی درسایه تعاملات و همکاری های لازم با بیمه ها عنوان داشت: با استفاده از مشاوره های تخصصی کارکنان بیمه و آگاهی از عرضه خدمات می توان بیش از پیش از ارائه خدمات بیمه بهره برد و آسودگی خاطر را به همراه داشت.

سرپرست بهزیستی گیلان با بیان اینکه لزوم استفاده از بیمه هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن در زندگی است افزود: با استفاده از خدمات بیمه چه در حوزه درمان و چه در سایر حوزه ها می توان یک سرمایه گذاری و آرامش خاطر را برای خود و مجموعه به ارمغان آورد و همواره بیمه باید در زندگی هر فرد جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت : امیدواریم با تعاملات و همکاری های تخصصی با دستگاه های بیمه ای خدمات قابل توجه و ارزشمندی را به عوامل بهزیستی و جامعه هدف  ارائه دهیم.

 
همچنین پورسعید سرپرست بیمه آسیا در استان گیلان و سایر مسئولین بیمه آسیا حاضر در جلسه نیز با تشریح عملکرد سازمانی، چگونگی ارائه مشاوره تخصصی و معرفی برخی از خدمات بیمه ای ، آمادگی مجموعه را مبنی بر عرضه خدمات در جهت یاری رسانی و کمک به جامعه هدف بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 59620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد