تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و خریداری ناوگان اورژانس و ۳۰۰ میلیارد برای حمایت از دختران و زنان در معرض آسیب

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی ایلام از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و خریداری ناوگان اورژانس و ۳۰۰ میلیارد برای حمایت از دختران و زنان در معرض آسیب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایلام، رئیس و اعضا فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با همراهی «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی ایلام بازدید کردند.

در این بازدید «فاطمه قاسم‌پور» رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارکنان اورژانس اجتماعی در فوریت‌های اجتماعی پیشگام و خط مقدم هستند، گفت: اینکه اورژانس اجتماعی باید در ابتدا جایگاهش را پیدا کند این مهم در دستور کار کمیسیون اجتماعی و بهزیستی است و باید به سرعت این مهم را تعیین تکلیف و در اولویت قرار دهیم.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مشکلات ساماندهی کارکنان نیز بر اساس طرح ساماندهی استخدام که در دستور بررسی کار مجلس قرار دارد، پیگیری خواهد شد.

وی، یادآور کرد: در بودجه ۱۴۰۱ علاوه بر پیش‌بینی بودجه‌ای برای بهزیستی، بودجه‌ای برای تجهیز و خریداری ناوگان اورژانس به میزان ۴۰۰ میلیارد تومان و برای حمایت از دختران و زنان در معرض آسیب ۳۰۰ میلیارد تومان با پیگیری کمیسیون  اختصاص یافت.

قاسم‌پور ادامه داد: البته باید در تخصیص بودجه به سمت استان‌هایی مانند ایلام تلاش شود. 

در ادامه «سارا فلاحی» سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر یک درصد حق آلایندگی به استان تزریق شود مشکلات زیادی حل خواهد شد. 

کد خبر 59503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد