۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

ارسنجان/دریافت تسهیلات به منزله قطع مستمری نیست؛

 نشست کمیته اشتغال بهزیستی ارسنجان برگزار شد. 
ارسنجان/دریافت تسهیلات به منزله قطع مستمری نیست؛

در راستای انجام اقدامات و پیگیری امور مربوط به اعتبارات اشتغال افراد متقاضی دارای پرونده در بهزیستی شهرستان ، جلسه ای با حضور سرپرست اداره، معاونت های تخصصی، اعم از واحد پیشگیری،امور اجتماعی ، واحد توانبخشی و کارشناس رابط اشتغال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

هادی خدارحیمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان، با بیان اینکه دریافت تسهیلات مددجویان بهزیستی منجر به قطع مستمری آن ها نمی‌شود،افزود؛ این سیاست به خاطر تشویق مددجویان جهت ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید است که یکی از بهترین راه‌های توانمند سازی و کسب استقلال مالی و افزایش خودباوری است.

وی در ادامه طی سخنانی به بیان اهمیت فعالیت‌های حوزه اشتغال در ارتباط با مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی پرداخت و گفت: تلاش مددکارهای ما  بررسی وضعیت خانوادگی مددجویان است و اینکه آنها چه سطحی از فن یا مهارت را دارا هستند که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در کمیته مذکور تعداد ۲۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که ۷ پرونده آن مربوط به حوزه پیشگیری و معتادین بهبودیافته،۱۲ پرونده مربوط به حوزه توانبخشی و ۳پرونده مربوط به امور اجتماعی را شامل می شد که پس از بررسی و نظر مددکار و سرپرست اداره و حوزه تخصصی موافقت جهت دریافت وام صورت پذیرفت.

انتها/رضایی

کد خبر 59389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد