پایان ارزیابی موسسات تحت نظارت بهزیستی استان اصفهان

مجیدی‌فر از پایان ارزیابی موسسات تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، کارشناس مسئول مراکز غیر دولتی بهزیستی استان ضمن اشاره به فعالیت‌های کمسیون ماده ۲۶، از پایان ارزیابی موسسات تحت نظارت اداره کل خبر داد.

عاطفه مجیدی‌فر گفت: تعداد مراکز و موسسات غیر دولتی دارای مجوز از اداره کل بهزیستی استان اصفهان ۱۰۹۳  می‌باشد که از این تعداد ۸۴۴ مرکز ( ۶۴۰ مرکز حقیقی و ۲۰۴ مرکز حقوقی) و ۲۴۹ موسسه ( ۲۹ موسسه دارای پروانه تأسیس از سایر ارگان‌ها و ۲۲۰ موسسه دارای پروانه تاسیس از بهزیستی) می‌باشد. هدف از این واگذاری افزایش کیفیت خدمات، دسترسی سریع‌تر و بیشتر جامعه هدف به خدمات سازمان، اشتغالزایی، کاهش هزینه ها و... است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار ارزیابی موسسات و مراکز اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ارزیابی موسسات تحت نظارت که در آذرماه سال گذشته از بهزیستی کشور ابلاغ شد؛ در دی ماه سال ۱۴۰۰، فرم خودارزیابی از طریق بهزیستی شهرستان‌ها در اختیار موسسات تحت نظارت قرار گرفت.  

کارشناس مسئول مراکز غیر دولتی بهزیستی استان، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بنا بود که راستی آزمایی خوداظهاری این موسسات در اسفندماه آغاز شود که با توجه به شرایط کرونا به تعویق افتاد. بنابراین  با روند کاهشی کرونا از اواسط ماه مبارک رمضان سال جاری، ارزیابی موسسات در قالب سه تیم شامل نماینده دفتر مراکز غیر دولتی، نماینده دفتر مدیریت عملکرد و ارزیابی، نماینده اداره حراست، نماینده حوزه پشتیبانی و نماینده حوزه‌های تخصصی آغاز شد.

مجیدی‌فر ادامه داد: در طی دوماه ارزیابی فشرده و شبانه‌روزی، بالغ بر ۲۲۰ موسسه تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان ارزیابی شد. با همدلی تیم‌های ارزیابی و همکاری بسیار خوب روسا و کارشناسان بهزیستی شهرستان‌ها؛ مواردی که نیاز به اصلاح داشت به مدیران موسسات ابلاغ و با همکاری خوب مدیران، بسیاری از موارد در طی دوره ارزیابی اصلاح شد.

کارشناس مسئول دفتر مراکز غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ابراز داشت: حسب دستور مدیر کل استان، در برخی از شهرستان‌ها علاوه بر موسسات، مراکز هم مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به بازخورد بسیار خوب این ارزیابی‌ها، مقرر شد بر اساس یک برنامه‌ریزی، تمامی مراکز تحت نظارت هم تا پایان پایان سال جاری مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد خبر 59185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد