در رسانه|مشکل زمین ۱۰۶ واحد نهضت ملی مسکن مددجویان بهزیستی دزفول برطرف شد

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: مشکل زمین ۱۰۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مددجویان بهزیستی دزفول با پیگیری‌های انجام شده و تلاش نماینده این شهرستان در مجلس مرتفع شد.

به گزارش ایرنا علی فرهمندپور روز سه شنبه در نشست شورای مسکن شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: اتمام طرح نهضت ملی مسکن در سریعترین زمان ممکن یکی از مهم‌ترین دغدعه‌های داوطلبان و افرادی است که در این طرح نام نویسی کرده اند.

وی بر ضرورت تسریع در رفع موانع موجود در اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: ۳۹۰ واحد دیگر به داوطلبان طرح نهضت ملی مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی دزفول اختصاص یافت.

فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: تسهیلاتی برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود بانک‌ها در ارائه آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.


وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن دزفول در قالب ساخت ۷۶۴ واحد در منطقه مهرشهر و ۳۷۲ واحد در منطقه زیباشهر برنامه ریزی شده است.


فرهمندپور با بیان اینکه اقدامات لازم برای ساخت یکهزار و ۷۲ دیگر در منطقه زیبا شهر دزفول انجام شده است، گفت: ۳۹۲ واحد متعلق به داوطلبان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که اقدامات لازم برای ساخت آن‌ها در حال انجام است.

وی از مدیران دستگاه‌های متولی خواست در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن همکاری لازم را داشته باشند و مسائل مربوط به این موضوع را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

به گزارش ایرنا،  سرپرست بانک مسکن در شمال خوزستان نیز در این نشست قول مساعد برای ارائه تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده شهری را داد.

کد خبر 58940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد