اختصاص ۲۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و توان خواهان بهزیستی در سال ۱۴۰۱

سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان خبر داد : در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ به مددجویان و توان خواهان بهزیستی استان گیلان پرداخت شد

سید مهدی خدمت بین دانا گفت : در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ به مددجویان و توان خواهان بهزیستی استان گیلان پرداخت شد . 
وی افزود : در طول سال گذشته برای ۱۷۴۶ نفر از جامعه هدف بهزیستی اشتغال پایدار ایجاد شده است که از این تعداد ۲۵۴ نفر از بیمه خویش فرمایی و ۶۴ نفر نیز از بیمه کارفرمایی بهره‌مند گشتند.
سرپرست بهزیستی گیلان گفت : به تعداد ۹ نفر از کارفرمایان محترمی که از معلولین عزیز بهزیستی استان جهت اشتغال در کارگاه خود استفاده نموده‌اند نیز حق ارتقاء کارایی معلولین در نظر گرفته و پرداخت شده است .تعداد نفرات آموزش دیده در آموزشگاه های فنی و حرفه ای نیز ۴۲۷ نفر بر و اعتبارات هزینه شده ۷۰۰ میلیون ریال بوده است .
وی اظهار داشت : در سال جاری نیز با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری جهت رشد و تسریع در ایجاد اشتغال با رویکرد دانش بنیان ، اعتبارات اختصاص یافته از سویی بهزیستی کشور با رشد ۴۰۰ درصدی به میزان ۲۹۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته که تلاش و همت مضاعف همه کارکنان بهزیستی و دستگاههای یاری دهنده و مرتبط در این راه از جمله استانداری، فرمانداریها، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای و بانکهای عامل را جهت جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال زایی پایدار می طلبد. رویکرد مناسب و نگاه تسهیل گرانه بانک‌های عامل محترم و اعمال دستور العمل های بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات تکلیفی و رویه یکسان در خصوص اخذ ضامنین و همکاری در این زمینه همانند سال‌های گذشته به ما در این راه یاری رساننده و مایه قوت قلبی بهزیستی استان گیلان خواهد بود.

شایان ذکر است هماهنگی های لازم با کارخانه تولیدی قطعات خودرو جهت جذب توانخواهان در این مجموعه گردیده است 

کد خبر 58849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد