نشست رسیدگی به وضعیت ساکنان محلات کم برخوردار و حاشیه ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در این نشست با اشاره به نگاه ویژه دولت به اقشار محروم جامعه و ساکنان مناطق حاشیه نشین گفت: دولت سیزدهم توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر را اولویت قرار داده و در این زمینه fرنامه های مختلفی دارد.

«محمد سبحان حسنی» با اشاره به اینکه آینده نگری و پیش بینی مشکلات باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود افزود: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش آنها بهترین راه پیشگیری از ایجاد این آسیب هاست و در این راه باید ابتدا مشکلات و مسائل آسیب های اجتماعی بویژه  مناطق حاشیه نشینی را پیش بینی کرده و نسبت به حل آنها اقدام کنید و اینکه منتظر بمانیم تا مشکل پیش بیاید و بعد نسبت به حل آن اقدام کنیم باعث انفعال ما در حوزه اجتماعی و افزایش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست ضمن اعلام امادگی برای نیازمندان مناطق محروم و حاشیه نشین گفت: یکی از اقدام های این اداره کل در این زمینه شناسایی افراد دارای معلولیت در این مناطق بوده که در قالب این طرح برای نخستین بار در سال گذشته بیش از ۵۰۰ فرد دارای معلولیت شناسایی شده است.

«حسین نورعلیوند» با اشاره به ارتباط موثر با دفاتر تسهیلگری از برنامه ریزی برای ایجاد پایگاه های خدمات اجتماعی در مناطق محروم و حاشیه شهرها خبر داد.

پایان

کد خبر 58632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد