۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
کار در بهزیستی سخت و حساس است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در گردهمایی دختران آفتاب بهزیستی گلستان از پیگیری ارائه خدمات دستگاه های شورای رفاه استان در خصوص جامعه تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ صبح امروز حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گردهمایی دختران آفتاب که ویژه فرزندان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی برگزار شده بود از زحمات کارکنان شاغل در این اداره قدردانی کرد.

وی افزود: خدمت در بهزیستی کاری سخت و دشوار است که لیاقت بالای کارکنان خدوم این سازمان را نشان داده که باید همراه با لطافت و آمراشی چند برابری بوده که نیاز به توان بالایی دارد.

خواجه مظفری در ادامه به اهمیت جایگاه دختران اشاره کرد و گفت: برای آینده جامعه و گسترش فرهنگ باید مادران و همسران آینده را در سنین نوجوانی آموزش داده تا نسلی موفق و شاداب را شاهد باشیم.

مدیرکل تعاون استان از حمایت این اداره کل از خانوداه بزرگ بهزیستی خبرداد و اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد سهم خوداشتغالی استان برای بانوان ثبت شده که تعداد قابل توجهی از خانواده بهزیستی هستند.

وی همچنین از سرپرست بهزیستی خواست تا مدیران کل شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را جزو کارکنان بهزیستی دانسته واز ظرفیت های موجود بیشترین استفاده را داشته باشد.

خواجه مظفری تصریح کرد: برای مشاغل خانگی این عزیزان باید بصورت ویژه و انحصاری دیده شود که نیازمند پیگیری های مستمر همچون گذشته سرپرست بهزیستی می باشد.

کد خبر 58587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد