ملارد| بررسی مناسب سازی ساختمان های در حال ساخت شهرستان

به منظور دسترسی سریعتر و آسان افراد دارای معلولیت به خدمات شهری، روح الله غفاری به همراه عبدالرسول قربانی مدیر خیریه شهید ناصر قربانی و نمایندگانی از شهرداری از ساختمان های اداری در حال احداث در صفادشت بازدید و موارد مناسب سازی این ساختمان ها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اعلام آمادگی جهت بررسی کارشناسی ساختمان ها گفت: کارشناسان این اداره آمادگی لازم جهت بررسی کارشناسی ساختمان های در حال احداث بویژه ساختمان های اداری را داشته و تمامی موارد دستور العمل ها را مدنظر قرار میدهند.

روح الله غفاری معاون توانبخشی نیز ضمن تاکید بر اهمیت استقلال افراد دارای معلولیت گفت: یکی از مهمترین مواردی که موجب حضور بیشتر توانخواهان در سطح اجتماع و بهره مندی آنها از امکانات موجود میشود فراهم آوردن شرایطی است که بتوانند به راحتی در جامعه نقش موثری داشته باشند که در صورت مناسب سازی ساختمان های اداری این مسئله میسر خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا هم کمیته ای با نام کمیته مناسب سازی به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل شده و بصورت دوره ای با برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان ادارات موارد مربوط به مناسب سازی اماکن جهت سهولت دسترسی معلولین مورد بررسی قرار میگیرد.

کد خبر 58474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد