فراخوان واگذاری مراکز بهاران مناطق ۵ و ۹  بهزیستی استان تهران اعلام شد

بهزیستی استان تهران در نظر دارد نسبت به واگذاری مراکز بهاران مناطق ۵ و ۹ جهت ارایه خدمات غربالگری معتادین متجاهر از طریق انعقاد قرارداد، به موسسات و مراکز فعال و دارای سابقه در حوزه اعتیاد با شرایط ذیل اقدام نماید.

بهزیستی استان تهران در راستای بهره گیری از توانمندی مراکز، موسسات و سازمانهای غیردولتی و مردم نهاد در نظر دارد  نسبت به واگذاری مراکز مراکز بهاران مناطق ۵ و ۹ جهت ارایه خدمات غربالگری معتادین متجاهر از طریق انعقاد قرارداد، به موسسات و مراکز فعال و دارای سابقه در حوزه اعتیاد با شرایط ذیل اقدام نماید. لذا از کلیه واجدین شرایط جهت شرکت در فراخوان دعوت به عمل می آید.
شرایط عمومی:
۱-    مراکز، موسسات و یا سازمانهای مردم نهاد دارای پروانه فعالیت و تاسیس (روزنامه رسمی، اساسنامه) معتبر از اداره کل بهزیستی استان تهران باشند.
۲-    موسسات متقاضی می بایست در اساسنامه آنها ارایه خدمات درمان و بازتوانی اعتیاد درج شده باشد.
۳-    عدم وجود سوء سابقه قضایی در محاکم قضایی و مشکلات نظارتی ناشی از عملکرد در سطح استان و شهرستان  در پرونده متقاضیان
شرایط اختصاصی:
۱-    مراکز، موسسات و یا سازمانهای مردم نهاد متقاضی  می بایست حداقل سه سال سابقه کار در حوزه درمان اعتیاد را دارا باشند
۲-    مراکز، موسسات و یا سازمانهای مردم نهاد می بایست سابقه همکاری رضایت بخش با اداره کل بهزیستی استان و یا شهرستانهای تابعه را داشته باشند.
۳-    با عنایت به دستورالعمل غربالگری  و  ضرورت به کارگیری پرسنل و تامین لوازم و البسه مورد نیاز، مراکز، موسسات و یا سازمانهای مردم نهاد متقاضی باید اسناد مثبته مبنی بر توانایی مالی جهت پرداخت حداقل چهار ماه هزینه های مربوطه را به همراه درخواست خود ارایه نمایند.
۴-    مراکز، موسسات و یا سازمانهای مردم نهاد متقاضی می بایست نسبت به معرفی پرسنل تخصصی و ارایه مدارک ایشان متناسب با دستورالعملها و بخشنامه های بهزیستی در زمان ارایه درخواست اقدام نمایند.
۵-    متقاضیان می بایست بر اساس شیوه نامه غربالگری معتادین متجاهر و بخشنامه های ابلاغی سازمان بهزیستی  نسبت به ارایه خدمات اقدام نمایند.
متقاضیان  لازم است مدارک خود را در پاکت مهر و موم شده به دفتر حراست اداره کل بهزیستی استان تهران به آدرس تهران- خ ولیعصر(عج)- نبش خ شهید دستگردی (ظفر)- طبقه ششم - تحویل نمایند. مهلت ارسال مدارک از تاریخ بارگذاری فراخوان در سایت به مدت ۱۰ روز کاری می باشد.
واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن -۸۸۸۷۲۸۲۷ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 58372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد