بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای کمک به جامعه هدف بهزیستی

عصر امروز چهارشنبه ۱۱خرداد ماه ، سرپرست بهزیستی خوزستان در جلسه شورای معاونین بهزیستی، بر بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای کمک به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،مهران کریمیان ،  سرپرست بهزیستی استان ،در سومین جلسه تخصصی شورای معاونین در سال ۱۴۰۱ ، با حضور کلیه اعضای شورا و با محوریت نقد و بررسی عملکرد معاونت توسعه امور پیشگیری بهزیستی خوزستان در سال گذشته و تشریح برنامه های پیش روی دفاتر این حوزه ،بیان کرد:با کمک شرکت های دانش بنیان  و بهره گیری از توانمندیهای آنها و بهره مندی از  محصولات فناورانه برای افراد دارای معلولیت ، بخشی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی  را می توان کاهش داد.

علی حسن زاده ،معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی خوزستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دفاتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت‌ها، درمان و پیشگیری از اعتیاد  و مشاوره و امور روانشناختی گفت: آگاه‌سازی و آموزش های لازم به آحاد جامعه برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت جامعه از اهداف همیشگی این معاونت است.


در ادامه جلسه، کارشناسان مسئول دفاتر پیشگیری به تشریح اقدامات، مقایسه عملکرد آماری دفاتر تخصصی در سال ۹۹ و ۱۴۰۰،ارائه برنامه های سال جاری، چالشها و مشکلات و راهکارها و  پیشنهادهایی برای بهبود فرآیند کار پرداختند و شهرستان هایی که عملکرد موفق و ضعیفی در سال گذشته داشتند معرفی شدند.

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان در ادامه  با تاکید بر اهمیت موضوع پیشگیری گفت: مسأله پیشگیری تنها در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی، اعتیاد و انواع معلولیت ها خلاصه نمی شود بلکه می بایست در تمام سطوح مدیریتی و حوزه های کاری به منظور جلوگیری از بروز بحرانها مورد توجه قرار گیرد.


مهران کریمیان در پایان ، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده از حادثه متروپل آبادان بیان داشت: به منظور خدمت رسانی تخصصی تر به این عزیزان و کاهش آلام و آسیب های وارده به این خانواده ها ، بسیج کلیه واحدهای مددکاری و روانشناسی از جمله اورژانس اجتماعی و تیم های محب در آبادان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 58173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد