ستاد پذیرش صف اول وخط مقدم ارائه خدمات است

سرپرست بهزیستی استان زنجان در جلسه ملاقات عمومی با جامعه هدف با حضور رییس ستاد پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال گذشته نزدیک به ۸ هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی بهره مند شدند که بیشترین مراجعه کنندگان به میز خدمت مربوط به حوزه توانبخشی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی اظهار کرد: نزدیک به ۲هزار و ۵۰۰نامه در سفر ریاست جمهوری به بهزیستی ارجاع داده شده است که هزار و ۹۲۰ مورد پاسخ مثبت دریافت کرده اند.
وی پاسخ گویی، رفع موانع و مشکلات گروههای هدف سازمان و افزایش رضایت مندی گروه های هدف را از اهداف خدمت در اداره پذیرش و هماهنگی عنوان کرد: گفت: پاسخگویی به درخواستهای مراجعین  منوط به ساعات اداری نبوده  و در جهت تکریم و عزت  جامعه هدف بهزیستی و تسریع و تسهیل خدمت رسانی  پاسخگویی ها  به مکاتبات در برخی موارد در ساعات غیر اداری نیز انجام شده است.
این مقام مسئول در خصوص انتقال پرونده مددجویان توسط مراجع به بهزیستی شهرستان محل سکونت افزود: پس از بررسی درخواست مراجع توسط رابط اداره پذیرش شهرستان به منظور تصمیم گیری به منظور موافقت یا عدم موافقت درخواست انجام می پذیرد. که در سال گذشته ۵۳ مورد انتقال پرونده صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲ هزارنامه سامد از مقامات کشوری و استانی در پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان انجام یافته است و ۱۸۰ مددجو از طریق میز خدمت در مراکز توانبخشی پذیرش شدند.

کد خبر 58162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد