استاندار یزد در جمع دختران مؤسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) بهزیستی حضور یافت

همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)؛ استاندار یزد در جمع دختران مؤسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) بهزیستی حضور یافت.

"مهران فاطمی" در فضایی صمیمی صحبت های دختران این مرکز و مدیران و مربیان آنها را شنید و در جریان تحصیل، فراگیری مهارت ها، توانمندسازی و استقلال آنها قرار گرفت.  

" این مقام مسئول" ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر؛ توانمندیهای دختران این مرکز را یادآور شد و اظهار داشت: توانمندی و استعداد شما در رشته های مختلف تحصیلی به حدی است که با تلاش و کوشش می توانید رتبه های برتر کنکور را کسب نمایید.

وی تصریح کرد: این دیدگاه که افراد برخوردار از امکانات قرار است موفقیتی کسب نمایند، صحیح نیست و قطعاً هرکس تلاش کند به نتیجه می رسد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: افراد موفّق جامعه عمدتاً از طبقه ی مرفّه نبودند و با تلاش و کوشش، اعتماد به نفس و توکّل به خدا به هر جایی می توان رسید.

وی با بیان اینکه هیچ کار خدا بی حکمت نیست، گفت:  اگر در دل شما آرزویی شکل می گیرد قطعاً یک پاسخی برای آرزوی شما در این عالم وجود دارد چون اگر وجود نداشت آن آرزو شکل نمی گرفت. 

وی ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی برای دختران این مرکز تأکید کرد: خدا کار عبث نمی کند شما هر چه قدر بلند نظرتر و بلند همّت تر باشد، قطعاً با تلاش به آن می رسید. 

"رضا ابهت" سرپرست بهزیستی استان یزد نیز گفت: تعداد 14مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان یزد مسئولیت نگهداری از 157 کودک بی سرپرست و بدسرپرست را برعهده دارند.

وی با بیان این که 276 کودک امدادبگیر تحت پوشش بهزیستی استان یزد هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 زن سرپرست خانوار و 29 هزار و 995 فرد دارای معلولیت، تحت پوشش این سازمان هستند.

کد خبر 58152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد