کارگاه آموزشی خبرنویسی با هدف توانمندسازی کنشگران اجتماعی  برگزار شد

کارگاه آموزشی خبر نویسی با هدف توانمندسازی، ترغیب و توجه دادن کنشگران اجتماعی در راستای رصد و انعکاس اخبار مرتبط با سلامت روانی اجتماعی جامعه محلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، کارگاه آموزشی خبر نویسی با هدف توانمندسازی، ترغیب و توجه دادن کنشگران اجتماعی در راستای رصد و انعکاس اخبار مرتبط با سلامت روانی اجتماعی جامعه محلی برگزار شد.

کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان اصفهان با بیان  این خبر گفت: مرحله اول برنامه توانمندسازی گروه‌های همیار سلامت روان استان اصفهان در پرداختن به اخبار سلامت اجتماعی با برگزاری کارگاه آموزشی خبرنویسی، برگزار شد.

محمدعلی سلطان‌الکتابی افزود: این کارگاه طی ۴ روز به صورت حضوری و پشتیبانی مجازی با شرکت  ۳۴ نفر از مسئولین روابط عمومی و نمایندگان گروه‌های همیار سلامت روان استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره نمایندگان ۱۷ گروه به صورت حضوری و ۶ گروه  از شهرستان‌های استان به صورت مجازی حضور فعال داشتند.

کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال خوب گروه‌های همیار از این دوره آموزشی، کارگاه‌های آموزشی آتی با عناوین مصاحبه، گزارش نویسی، مقاله نویسی و انتشار خبر در فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

کارگاه آموزشی خبرنویسی با هدف توانمندسازی کنشگران اجتماعی  برگزار شد

کارگاه آموزشی خبرنویسی با هدف توانمندسازی کنشگران اجتماعی  برگزار شد

کد خبر 58143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد