سرپرست بهزیستی استان گیلان پاسخگوی "برخط" مطالبات مردمی شد.

سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی استان با حضور در استانداری گیلان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.

ظهر روز چهارشنبه یازدهم خرداد ماه سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی استان باتفاق محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی ، مهدی ابدال مشاور مدیرکل در استانداری گیلان حاضر و به تمامی تماس ها به "صورت برخط" پاسخ دادند.

در جریان این ارتباط تلفنی، مشکلات توانخواهان و مددجویانی که از طریق "سامانه برخط" تماس گرفته بودند، با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.

کد خبر 58122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد