پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز دهه کرامت

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت.

دکتر ولی‌اله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن اول ذیقعده میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر، آغاز دهه کرامت و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و پرنور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل به این شرح است:

دهه اول ذی‌القعده به یمن ولادت دو فرزند گرانقدر امام موسی کاظم(ع) یعنی حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، همچنین زادروز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به نام روز دختر مسمی شده است.

 این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ کرامت تا با آشنایی و بهره‌مندی از مشی و سیره ائمه هدی به ویژه امام هشتم شیعیان حضرت علی‌ ابن موسی‌الرضا (ع) و کریمه این خاندان حضرت فاطمه معصومه (س) جامعه‌ای سرشار خوبی‌ها و زیبایی‌ها داشته باشیم.

اینجانب فرارسیدن ایام نورانی این دو میلاد بزرگ و دهه کرامت  را حضور همه هموطنان و هم استانی‌های عزیز به ویژه جامعه هدف و همکاران پرتلاش در سازمان بهزیستی و همچنین روز دختر را به همه دختران سرزمین‌مان ایران و دختران نجیب و معصوم خانواده بزرگ بهزیستی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند بزرگ توفیقِ حرکت در مسیر اهل بیت علهم السلام و سلامتی و سربلندی همگان را خواستارم.

دکتر ولی الله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 58049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد