مددجویان توانمند بهزیستی در مسابقات قرآنی شرکت کنند

دبیر شورای  فرهنگی بهزیستی استان زنجان از مددجویان بهزیستی خواست تا در  چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استانی ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال از طریق لینک www.quraniran.ir  شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حجه الاسلام یوسف مصطفوی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد، افزود:رشته های این دوره از مسابقات در بخش آوایی انفرادی شامل: حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعا خوانی، در بخش گروهی؛ مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم و در بخش معارفی، تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه است.

وی درباره ثبت‌نام حضوری گفت: فقط در صورتی که متقاضیان شرکت‌کننده، امکان ثبت‌نام ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در تمام شهرستان‌ها مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.
دبیر شورای فرهنگی بهزیستی خاطرنشان کرد: متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.

وی افزود: تمام شرکت‌کنندگان به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

کد خبر 58001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد