سرپرست بهزیستی خوزستان بر بهبود  بهره وری و  فرایند انجام کار تاکید کرد

عصر روز شنبه ۷ خرداد ماه ، سر پرست بهزیستی خوزستان در جلسه شورای معاونین بهزیستی، بر بهبود بهره وری و فرایند انجام کار و خدمات بهزیستی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،  در دومین جلسه تخصصی شورای معاونین در سال ۱۴۰۱ ،عملکرد معاونت پشتیبانی و واحد فن آوری اطلاعات  بهزیستی خوزستان در سال قبل و برنامه های سال جاری این حوزه ها توسط کارشناس مسئولان دفاتر تشریح وسپس در این جلسه  نقد و بررسی شد.

مهران کریمیان  در این جلسه با بیان اینکه دوره های آموزشی باید هدفمند شوند ،تصریح کرد: به منظور اثر بخشی بیشتر ،باید دوره های آموزشی ویژه کارکنان با  نیاز سنجی از حوزه های مختلف و برای   دستیابی به  بالاترین  بهره وری  و  کارآیی  برگزار شود.

وی  با اشاره به اینکه  نیروی های متخصص و کارآمد  مهم ترین سرمایه سازمان هستند ، بیان کرد:به منظور برنامه ریزی مناسب در سال جاری  و خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف،جلسات  شورای معاونین با حضور معاونین و مسئولان و کارشناسان دفاتر  حوزه ها به صورت مرتب و به صورت تخصصی برگزار و نقاط ضعف و قوت و چالش ها و پیشنهادهای حوزه ها نقد و بررسی می شود.


مهران کریمیان  افزود:ارائه گزارش عملکرد توسط معاونین و مسئولان حوزه ها و کارشناس مسئولان دفاتر، مقایسه عملکرد آماری دفاتر تخصصی با سایر استانها و رتبه و جایگاه دفتر نسبت به سایر استانها،ارائه برنامه های سال جاری و چالشها  و مشکلات مهم هر دفتر وراهکارها و  پیشنهادهای سازنده  و معرفی سه شهرستان برترو ۳ شهرستانی که عملکرد قابل قبولی در شاخص ها ندارند با ذکر دلایل ،قوانین بالا دستی مربوط به هر دفتر و نحوه پیگیری آنها، مواردی هستند که در جلسات شورای معاونین  مطرح و پیگیری خواهد شد.

کد خبر 57918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد