عطر گل محمدی در سفره زنان سرپرست خانوار ابهری پیچید

رییس  بهزیستی شهرستان ابهر از کاشت بوته گل محمدی توسط زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت:  ایجاد اشتغال و فروش محصولات و راه اندازی کسب و کار یکی از مهمترین راههای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است که با کاشت گل محمدی و گلاب گیری  این گروه میسر شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی خاطرنشان کرد: این گروه همیار دارای باغ انگور و باغ گیاه بید مشک هستند و بصورت فصلی فعالیت دارند که هرساله در فصل بهار گیاه بید مشک برداشت کرده و عرق گیری می کنند و در فصل  پاییز  نیز محصول باغ انگور را برداشت میکنند و امسال نیز اقدام به کاشت بوته گل محمدی کردند.

وی خاطر نشان کرد :اجرای این طرح در جهت فراهم نمودن زمینه های مشارکت  خدمت گیرندگان در حل مسایل  اجتماعی، اقتصادی مربوط به خود و ایجاد زمینه مناسب جهت توانمندسازی مادی و معنوی جامعه هدف است.

وی با اشاره به فعالیت دو گروه همیار در این شهرستان یادآور شد: هم‌اینک زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در قالب گروه‌های همیار در گروههای تولیدی پوشاک، عرق گیری و ... مشغول به فعالیت هستند.

لطیفی با اعلام حمایت بهزیستی ابهر از ۵۴۸ زن سرپرست خانوارتحت پوشش این شهرستان اظهار کرد: ۴۹۸ نفر از این افرد مستمری بگیر و ۵۰ نفر نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

کد خبر 57846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد