تأکید دکتر عبدالملکی بر تمرکز دستگاه رسانه‌ای وزارت مردم بر امیدآفرینی/ جهاد تبیین راهبرد مدیران روابط عمومی باشد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدآفرینی همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد روابط عمومی‌های وزارت مردم باشد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در همایش ملی «جهادگران امیدآفرین وزارت مردم» که با حضور مدیران روابط عمومی‌های ادارات کل استانی، سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه برگزار شد، با تقدیر از اهتمام ارزشمند حوزه روابط عمومی وزارت مردم برای انعکاس خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت مردم اجتماعی‌ترین وزارتخانه دولت است و از این رو فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در آن اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین اجتماعی، بهزیستی و فنی‌وحرفه‌ای جمعیت زیادی را تحت پوشش داریم، بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد مردم با این وزارتخانه در ارتباطند و حل دغدغه‌های آنان باید در اولویت ما باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهار کلان پروژه متناسب با عرصه زندگی مردم در این وزارت تعریف شده که تشریح و تبیین آن برای مخاطب توسط دستگاه رسانه‌ای و روابط عمومی‌های ما راهبردی است.

عبدالملکی بر کار مردم، رفاه مردم، آتیه مردم و اموال مردم  تأکید کرد و افزود: در راه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمه‌سازی ظهور مهمترین عنصر امیدآفرینی است.

وی گفت: در گام دوم، امید مبتنی بر ظرفیت‌های واقعی کشور باید جهاد تبیین شکل بگیرد و این باید چشم‌انداز کارشناسان رسانه‌ای ما باشد.

وزیر تعاون اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت را ضروری عنوان کرد و افزود: خبرهای خوب را باید بازنشر دهیم تا بتوانیم در جنگ با رسانه‌های دشمن منفعل نباشیم.

عبدالملکی رعایت اخلاق و صداقت را لازمه کار رسانه‌ای در حوزه روابط عمومی‌های وزارت مردم دانست، و اظهار داشت: سنگ‌اندازی دشمنان نباید ما را در موضع انفعال ببرد و تمرکز بر امیدآفرینی را نباید فراموش کنیم.

وی گفت: برای پیگیری مشکلات حوزه روابط عمومی‌ها کمیته ویژه‌ای با حضور مدیران روابط عمومی تشکیل خواهد شد.

راه‌اندازی شبکه انتشار و اطلاع‌رسانی وزارت مردم

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نیز در این همایش گفت: شبکه انتشار و ‌اطلاع‌رسانی وزارت مردم(مروارید)‌ با عضویت ۲ هزار و ۲۱۲ نفر آغار به کار می کند. 

«سیدمرتضی موتورچی» در همایش جهادگران امیدآفرین وزارت مردم، گفت: سامانه «مروارید» قابلیت عضویت ۱۵۰ هزار نفر از همکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سراسر کشور دارد.

موتورچی افزود: هدف اصلی ایجاد این سامانه اجرای منویات رهبر معطم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین دستاوردهای وزارت مردم است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستگاه‌های تابعه در سراسر کشور از نظر کمی عظیم و از لحاط کیفی حرفه ای،فداکارانه و عاشقانه است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت مردم گفت: امروز فعالیت شبانه‌روزی همکاران روابط عمومی وزارت متبوع در نقطه نقطه کشور جز عشق دلیل دیگری ندارد.

وی تأکید کرد: این مجموعه همکاران با سختی کار و کمبود تجهیزات مواجهه هستند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: امروز صحنه اصلی جنگ با دشمنان کشور در عرصه جنگ نرم و فضای مجاری است.

در پایان این مراسم از شبکه انتشار و اطلاع‌رسانی وزارت مردم «سامانه مروارید» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

کد خبر 57828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد