نظارت بر خدمات مراکز بهزیستی انجام می شود

سرپرست بهزیستی استان زنجان در حاشیه بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی گفت: تمامی فعالیت های مراکز تحت نظارت و وضعیت مددجویان حاضر در مراکز و خدمات دهی به آنها  کنترل وبررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی نظارت برنحوه عملکرد و خدمات دهی مراکز تحت نظارت را از ضروریات بیان کرد و گفت: این بازدیدها موجب رفع نواقص و اصلاح روش‌ها می شود و همراه با این بازدیدها تیم نظارت استان شامل دفاتر حراست، ارزیابی و کارشناسان مراکز غیر دولتی نیز بازدیدهای دوره ای خود را انجام می دهند.

وی  هدف از بازدیدهای اخیر دادستان زنجان و دادستان های شهرستان های استان زنجان از مراکز بهزیستی را همکاری، تعامل و استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی قوه قضائیه  در ارائه خدمات به جامعه هدف عنوان کرد.

حسینی نظارت بر مراکز درمان و کاهش آسیب و سایر مراکز غیردولتی بهزیستی را امری مهم برشمرد و گفت: تمامی مراکز درمان و کاهش آسیب استان در سه سطح شهرستانی، استانی و کمیته نظارت شورای هماهنگی متشکل از کارشناسان عضو کمیته در طی سال مورد بازدید قرار میگیرند و مراکز متخلف برابرنظر کمیسیون ماده ۲۶تذکردریافت کرده و درصورت عدم اصلاح اخطار و تعطیلی می شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهزیستی سازمانی مردمی است و برپایه مشارکت مردم و حمایت مردم از جامعه هدف فعالیت می کند و بیشتر فعالیت های آن به مردم واگذارشده است، تصریح کرد: : این موضوع موجب شده سازمان بهزیستی به موضوع نظارت ها و همچنین مقوله سیاست گذاری توجه ویژه ای داشته باشد.

کد خبر 57749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد