شاهین شهر | بازدید بخشدار میمه از مراکز توانبخشی شهرستان

در راستای بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف و عموم شهروندان بخش میمه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه  و تنی چند از کارشناسان این اداره با بخشدار میمه دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی، بخشدار میمه تکریم و احترام به سالمندان را از وظیفه همه افراد برشمرد و افزود : باید تلاش شود بزرگوارانی که در این مراکز نگهداری می‌شوند از بهترین خدمات بهره مند گردند که قطعا خدمت به سالمندان پاداش اخروی نیز به همراه خواهد داشت.

احمد حیدریان با تقدیر از فعالیت‌های اداره بهزیستی شهرستان، به وضعیت فرهنگی و اجتماعی بخش میمه  اشاره نمود و  نیاز سنجی موثر و تحلیل دقیق آن را  مبنای ارائه بهتر خدمات دانست.

وی افزود: این آمادگی را داریم جهت اطلاع رسانی خدمات سازمان بهزیستی از تمام ظرفیت‌های موجود در بخش میمه استفاده نماییم.

حیدریان خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های ما در این بخش عدم دسترسی به خدمات مراکز مشاوره خصوصا جهت قشر نوجوان و جوان می‌باشد که امیدواریم با همکاری بین بخشی اداره آموزش و پرورش و بهزیستی بتوانیم دوره‌های مختلف آموزشی را برای این گروه برگزار نماییم .

استقلال اقتصادی مددجویان با حرکت در مسیر توانمندسازی

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز با اشاره به پیشرفت جمعیت به سمت سالمندی نیاز به وجود مراکز توانبخشی و ارتقاء توانمندی سالمندان را ضروری دانست و افزود: استفاده از توان و ظرفیت‌بخش خصوصی در جهت ارتقا سلامت این قشر از جامعه نباید نادیده گرفته شود.

محمدحسین قربانی با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی جهت استفاده جامعه هدف و عموم شهروندان گفت: بهزیستی با حرکت در مسیر توانمندسازی و توان‌افزایی مددجویان و معلولین تحت پوشش، سعی دارد برای این افراد استقلال اقتصادی ایجاد نماید.

شاهین شهر | بازدید بخشدار میمه از مراکز توانبخشی شهرستان

کد خبر 57632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد