در رسانه| گلستان در مسابقات آمادگی جسمانی و طناب‌کشی معلولین کم توان ذهنی کشور سوم شد

گرگان - ایرنا - مسوول تربیت‌بدنی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: تیم معلولین پسران کم توان ذهنی گلستان در مسابقات کشوری رشته آمادگی جسمانی و طناب‌کشی سوم شد.

حسین اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جشنواره ورزشی پسران گروه آی دی (کم توان ذهنی) به میزبانی مجتمع شهید عظیمی بابلسر با حضور ۴۰۰ ورزشکار و مربی در حال برگزاری است که در این دوره از مسابقات، ورزشکاران در رشته‌های فوتسال، طناب‌کشی‌، شنا، تنیس روی‌میز، دوومیدانی در مواد ۱۰۰ و ۱۵۰۰ متر، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: معلولین کم توان ذهنی گلستان در این رقابت‌ها در رشته‌های فوتسال، طناب‌کشی، فوتبال دستی، دوومیدانی و آمادگی جسمانی شرکت کردند که در رشته‌های آمادگی جسمانی و طناب‌کشی مقام سوم را به دست آورد.

اسکندری افزود: رشته‌های دوومیدانی، فوتسال و فوتبال‌دستی نیز در حال برگزاری است و امیدواریم گلستانی‌ها بتوانند در این رشته ها هم به مدال برسند.

وی ادامه داد: دختران کم‌توان ذهنی نیز در مجتمع حبیب‌ابن‌مظاهر تنکابن با هم به رقابت پرداختند که سهم گلستان ۲ مدال طلا، یک نقره و سه برنز رشته‌های تنیس روی‌میز، طناب‌کشی، دوومیدانی مواد ۱۰۰ و ۱۵۰۰ متر، آمادگی جسمانی، فوتبال‌دستی و طناب‌کشی بود.

وی بیان کرد: همچنین در رشته فوتسال دختران، گلستان نتوانست به جمع چهار تیم برتر کشور صعود کند و در بین هشت تیم بازی خود را به تیم اصفهانی واگذار کرد.

گلستان در مجموع در این رقابت‌ها با ۲۲ ورزشکار در بخش مردان و ۹ ورزشکار در بخش زنان شرکت داشت که در بخش طناب‌کشی مردان و زنان به ترتیب ۶ و ۹ نفر، در دوومیدانی مردان و زنان هر کدام ۲ نفر، تنیس روی‌میز بانوان یک نفر، فوتبال دستی آقایان ۲ نفر، آمادگی جسمانی مردان یک نفر، شنا مردان یک نفر به همراه تیم فوتسال مردان در قالب ۱۰ نفر حضور داشتند.

کد خبر 57547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد