بشاگرد | آغاز بکار کارگاه صنایع دستی افراد دارای معلولیت برنامه CBR

کارگاه صنایع دستی افراد دارای معلولیت برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( CBR)همت بشاگرد در روستای کارگنجی از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ کارگاه صنایع دستی افراد دارای معلولیت برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( CBR) همت بشاگرد با حضور رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان ، بهرام پور معاون فرماندار شهرستان و مسئولین بخش گوهران  در روستای کارگنجی از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد آغاز بکار کرد.

رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان با حضور در آیین افتتاح این کارگاه از اشتغال ۱۰ نفر از افراد دارای معلولیت برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( CBR) و خانواده های آنها در زمینه فعالیت های صنایع دستی در این کارگاه خبر داد و تصریح کرد : به منظور حمایت از تولیدات افراد دارای معلولیت و اشتغال پایدار آنان، از طریق ارتباطات بین بخشی تمهیدات لازم برای بازاریابی تولیدات کارگاه در نظر گرفته شده است.
بازدید از مراکز و برگزاری جلسه کمیته توانبخشی مبتنی بر جامعه برنامه CBR  شهرستان بشاگرد در روستای کارگنجی از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون توانبخشی و کارشناس برنامه CBR بهزیستی استان به شهرستان بشاگرد بود .

کد خبر 57531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد