تجلیل سرپرست بهزیستی گیلان از مربی تیم ملی هفت نفره ایران

ظهر روز یکم خرداد ماه ، سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با حضور در دفترمدیریت اداره کل بهزیستی گیلان از "صادق حسنی" بازیکن پیشین و مربی کنونی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران که موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی فوتبال هفت نفره اسپانیا شده بود تجلیل به عمل آورد.

سیدمهدی خدمت بین دانا ضمن تشکر از تلاشها و افتخار آفرینی  این ملی پوش ارزنده اظهارداشت: ورزشکارانی مانند صادق حسنی باعث افتخار و اعتبار استان گیلان و کشور عزیزمان ایران هستند و امیدواریم که با فراهم کردن بستر مناسب توسط تمامی نهادهای مربوطه ، امثال این قهرمانان را در هر نقطه از استان گیلان بیشتر ببینیم.

سرپرست بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه صادق حسنی پیش از این نیز بعنوان بازیکن برای کشور و استان افتخارآفرینی کرده بود افزود : کسب افتخار دوباره توسط صادق حسنی این بار به عنوان مربی نشان از تلاش و پشتکار وی دارد و مایه خرسندی است که بازهم وی را بر سکوهای جهانی و بربلندای افتخارات ورزشی ببینیم.

 همچنین در پایان این مراسم از طرف سرپرست بهزیستی گیلان لوح سپاس و هدیه نقدی به رسم تقدیر و تجلیل به "صادق حسنی" مربی تیم ملی هفت نفره و نایب قهرمان مسابقات جهانی اسپانیا ، اهدا شد.

گفتنی است صادق حسنی یازده سال به عنوان بازیکن ، پیراهن تیم ملی را برتن کرده بود و سه مدال طلای بازیهای آسیایی ، دو مدال طلا و سه مدال نقره بازیهای جهانی ، یک مدال نقره و یک مدال برنز بازیهای پارالمپیک را درکارنامه دارد و این بار نیز به عنوان مربی تیم ملی هفت نفره ایران موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهانی اسپانیا شد.

 

کد خبر 57528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد