لیلا امامی بعنوان مشاور و رییس دفتر حوزه ریاست بهزیستی استان مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران؛ لیلا امامی بعنوان مشاور و رییس دفتر حوزه ریاست بهزیستی مازندران منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن این حکم به شرح ذیل است؛

خواهر گرامی سرکار خانم لیلا امامی

 نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان«مشاور و رییس دفتر حوزه ریاست بهزیستی مازندران » منصوب می‌گردید.

از آنجا که حوزه ریاست اداره کل بهزیستی استان بستر مناسب ترسیم افق های بلند و دورنمای سیاست های راهبردی و محل نظارت بر فرایندها و زیرساخت های مدیریت مجموعه و فصل ارتباطات و تعاملات درون و برون سازمانی و معبر بازتاب افکار عمومی معاونین، مسولین ستادی و شهرستانی، کارکنان و ارباب رجوع، سازمان ها و نهادهای مختلف به اینجانب می باشد، لذا انتظار دارم با اتکال به خداوند منان و بهره‏ گیری از مهارت های حرفه‏ای، کارآیی اثربخش، سعه صدر و تعامل و همکاری موثر با معاونت ها، سازمان های تابعه، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانی و مؤسسات وابسته و با تاکید بر رویکرد تحول گرایی و ارتقایی در جهت اهداف ذیل اهتمام نمایید:

1- پیگیری مؤثر و نظارت مستمر در راستای تحقق سیاست ها و برنامه های مصوب سازمان در واحدهای ستادی و شهرستانی، رصد و شناسایی نیازهای سازمانی، استعدادها و ظرفیت های موجود در چارچوب سیاست ها و راهبردهای سازمان.

2- بررسی و سازماندهی مطلوب زمینه های مشترک همکاری و بهره برداری از  رویکرد "مسئولیت اجتماعی"، پتانسیل، و ظرفیت های سایر نهادها، مؤسسات و دستگاه های همکار بمنظور جلب مشارکت های همه جانبه آحاد مردم در امور مشارکت پذیر در چارچوب قوانین و ضوابط سازمان .

3- ایجاد زمینه های لازم برای رشد و توسعه فرآیندهای مدیریتی، عملکردی و تصمیم سازی در واحدهای ستادی و شهرستانی و ابلاغ تصمیم ها و برنامه ها به حوزه های تابعه .

4- برنامه ریزی مدون جهت تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای معاونین و ابلاغ و تسهیل روند اجرای مصوبات.

5- تهیه، تنظیم و ارائه گزارش عملکرد و چگونگی پیشرفت طرح ها و برنامه های سازمان در سراسر استان .

6- ایجاد ارتباطات کارآمد، پویا و دو سویه فی مابین واحدهای ستادی و شهرستانی به منظور انجام هماهنگی و تبادل تجربیات موفق برای پیشبرد اهداف سازمان.

7- سیاستگذاری و برنامه ریزی برای برگزاری مناسب جلسات مدیران ستادی و شهرستانی و نشست های علمی تخصصی و کاربردی سازمان.

توفیق روز افزون سرکارعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.      

دکتر فریبا بریمانی

سرپرست بهزیستی مازندران

کد خبر 57500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد