بزرگترین مدرسه تخصصی اتیسم در اصفهان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: مدرسه تخصصی با زیر بنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با امکانات خاص این کودکان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید نسیمی در آئین افتتاح مرکز آموزشی تخصصی اتیسم اظهار داشت: ایده بزرگترین مرکز آموزشی اتیسم در کشور در سال ۸۷ با همت خیران و با همت زنده یاد حاج محمد سلامتیان، حاج حسن حدادی شروع شد و در همان سال توافق نامه امضا شد و با مطالعات از نمونه‌های خارج کشور یک طرح از سه طرح برگزیده شد.

وی افزود: در ۱۳ سال پیش و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸  کلنگ زنی این طرح با حضورزنده یاد محمدرضا حافظی زده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان باتوجه به ویژگی های این پروژه بیان کرد: این مدرسه در فضایی به مساحت ۵ هزار و ۹۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شد.

نسیمی تصریح کرد: این مدرسه با ۲۲ کلاس درس ویژه با کابین و تجهیزات، اتاق بازی درمانی، اتاق تاریک، زمین بازی چمن مصنوعی، زمین بازی تاتمی، سالن غذا، سالن آمفی تئاتر و دیگر فضاها با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که به خوبی این دانش آموزان از امکانات موجود بهره گیرند و در راستای همگانی کردن آموزش خصوصا برای کودکان خاص و اتیسم گامی مثبت برداشته باشیم.

کد خبر 57440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد