برای مناسب‌ سازی معابر به همراهی جامعه هدف نیازداریم

سرپرست بهزیستی گلستان در نشستی با اعضای کمیته تخصصی مناسب سازی استان و نمایندگان منتخب انجمن های معلولین به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ صبح امروز اعضای کمیته تخصصی مناسب سازی استان و نمایندگان انجمن های معلولین گلستان در دیدار با عارف کیائی سرپرست بهزیستی و محمود امانیان معاون توانبخشی این اداره کل دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار کیائی ضمن تشکر از همراهی حضار در جلسه گفت: جامعه تحت پوشش حوزه معاونت توانبخشی یکی از مهمترین جامعه هدف سازمان بوده و نمونه بارز صبر و توکل به خداوند درجامعه هستند.

وی افزود: برای رفع مشکلات مناسب سازی استان نیاز به حمایت و راهنمایی توانخواهان عزیزرا داریم چرا که وسعت دید آنان در این زمینه قطعاً بیشتر و بهتر از ماست.

همچنین محمود امانیان در ادامه جلسه با تشریح خدمات انجام شده در این خصوص گفت: مناسب سازی فقط برای مبلمان شهری نبوده وما نیاز به مناسب سازی در تمام موضوعات جامعه مانند رسانه و فضای مجازی نیز داریم.

معاون توانبخشی گلستان تصریح کرد: فعالین فضای مجازی و تولید کنندگان محتوای دیجیتال با ورود به عرصه مناسب سازی این محیط ویژه مددجویان تحت پوشش می‌توانند گام بلندی در راستای فرهنگ سازی برخورد با این افراد و جذب مشارکت آنان اقدام نمایند.

در ادامه جلسه هریک از اعضا به بیان نظرات و مشکلات خود در این خصوص پرداختند.

کد خبر 57408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد