گزارشی از روند رسیدگی به توانخواه آسیب دیده در مرکز توانبخشی

سرپرست بهزیستی استان گفت : موضوع آسیب جسمی به توانخواه سندرم دان در یکی از مراکز تحت نظارت از اولین ساعات گزارش تا کنون بدون وقفه و مستمر در حال بررسی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی گزارشی ار روند رسیدگی به آسیب توانخواه سندرم دان در مرکز تحت نظارت بهزیستی استان سمنان ارائه کرد.

 در روزهای اخیر گزارشی مبنی بر آسیب جسمی به توانخواه مقیم در یکی از مراکز شبانه روزی نگهداری از معلولین ذهنی استان وصول شد که این اداره کل پس از دریافت گزارش تیمی متشکل از معاون توانبخشی، حراست و بازرسی، رئیس شهرستان تشکیل و موضوع را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در این راستا ارتباط و ملاقات مستمر با توانخواه و خانواده توسط اداره کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان تا ترخیص مددجو از بیمارستان شهرستان سمنان انجام و هم اکنون توانخواه به شهرستان شاهرود و در کنار خانواده منتقل شده است که رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود مامور به پیگیری و رسیدگی به نیازهای توانخواه شد است.

منطقی گفت : در جلسات مستمر برگزار شده در این خصوص روند این گزارش و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گرفت و گزارشاتی توسط تیم تخصصی ارائه گردید و هم اکنون این موضوع در مراجع قانونی در حال رسیدگی و پیگیری می باشد و برای اظهار نظر و نتیجه گیری در این خصوص نیازمند تکمیل تحقیقات قضایی بوده که نتایج آن به اطلاع آحاد جامعه و اصحاب رسانه خواهد رسید.

وی ضمن بیان این مطلب که ارزیابی سلامت عمومی کلیه مددجویان مقیم در مرکز در روزهای اخیر توسط کارشناسان ناظر انجام شده است اظهار داشت : از آنجا که پیگیری پرونده توسط دادستان استان نیز در دستور کار قرار گرفته است به درخواست اداره کل بهزیستی استان سمنان بازدیدی توسط جناب آقای ابراهیمی دادستان مرکز استان از مرکز توانبخشی انجام و روند خدمات مرکز و گزارشات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست بهزیستی استان در پایان گفت : پس از پایان تحقیقات قضایی پرونده مطابق قوانین و مقررات اقدام قانونی انجام خواهد شد.

کد خبر 57375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد