سرپرست بهزیستی ایلام: کار در حوزه روابط عمومی باید آمیخته با علاقه باشد

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام گفت: کار در حوزه روابط عمومی باید آمیخته با علاقه باشد تا به موفقیت دست یابند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، حسین نورعلیوند روز سه شنبه در آیین تجلیل از کارکنان حوزه روابط عمومی این اداره کل به مناسبت  27اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به پر استرس بودن شغل روابط عمومی افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دستگاه ها و مردم بوده و در این زمینه رسالت بزرگی برای آگاه سازی مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

وی با ذکر اینکه روابط عمومی به عنوان یک حرفه سخت ولی باید آمیخته با هنر و انگیزه باشد ادامه داد: کارکنان حوزه روابط عمومی در انجام وظایفشان باید اصل سرعت و دقت را مد نظر قرار داده  تا در انجام وظایفشان شایسته عمل کنند.

وی با تقدیر از خدمات کارکنان مجموعه روابط عمومی ستاد و شهرستانها اظهار کرد: لازمه یک روابط عمومی خوب و بالنده اینست که همواره یک قدم‌ جلوتر از مدیر و دستگاه باشد و در مواقعی که نیاز به پاسخگویی هست با مدیریتی  هوشمندانه شفاف سازی کند.

*** روابط عمومی آیینه تمام نمای یک دستگاه است

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین گفت: روابط عمومی ها آیینه تمام نمای یک دستگاه بوده و رسالت مهم و تاثیرگذار آنها در آگاه بخشی مردم برکسی پوشیده نیست.

"رضا شریفی" بیان کرد: هرگاه که یک روابط عمومی بدرخشد و موفق عمل کند بدون شک تصور عموم نیز از آن دستگاه مثبت خواهد بود.

در این آیین از کارکنان روابط عمومی حوزه ستاد اداره کل بهزیستی ایلام به نمایندگی از کارکنان روابط عمومی شهرستانهای سراسر استان تقدیر شد.

کد خبر 57225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد